traningslagret

Höst, Felia & stackars barn

Kategori: Allmänt

Nu har till och med jag bestämt mig för att det är höst, collegetröjorna åkte in i gardroben och tjocktröjorna fram, en extra tröja på när jag är ute och kutar.
 
Vackert med höst
Vaknade med tendens till ont i halsen, men gav mig ut för att springa ändå, det var ju bara en tendens. Ser denna vecka som lite av en uppstart, så jag körde fyra gånger två minuters intervaller, blir sex gånger två nästa vecka och åtta gånger två veckan därpå.
 
Slingan i Ramlösaparken, fint!
 
Våra stackars barn har blivit sjuka, gympakillen kände sig dålig redan i söndags, var i skolan i måndags men hoppade över en av två av måndagens träningar, sen var han hemma i går och sov bort hela förmiddagen.
Idag är det rockkillens tur, han sover bort sin sjuka nu på förmiddagen.
 
Skön miljö att träna i
 
 
Imorgon ska det bli styrketräning, på fredag hoppas jag att underbara frugan är frisk nog att följa med på en distanstur OCH att vädret inte är så att man blir avskräck.
 
Tyvärr har underbara frugan börjat få problem med ryggen igen, min tes är att hon behöver sin Yoga, jag hoppas att jag kan få henne att åtminstone inse att hon borde köra lite här hemma. Vi har varsin yogamatta och här finns plats.
 
Telia/ Felia; vi fick problem med vår inspelningsbara box till digital-TVn, den tappade bort att den hade en hårddisk, ringde Telia på söndagen, de skickade boxen så vi hade en som igår TISDAG! Det är verkligen snabba puckar, men någon hade varit puckad nog att inte skicka med en fjärrkontroll. Plötsligt låg de på minus! Felia.
 
 
Ha en skön dag!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: