traningslagret

Skit! Dags igen!

Kategori: Allmänt

Då var det min tur, igen!
Det går runt! Jag, frugan och killarna, tycker att jag förebygger så jag inte ska bli sjuk.
Kanske inte det smartaste draget att köra intervallträning igår...
 
En annan snygg bil
 
Så det blir att vila, idag och imorgon. Gör jag inte det blir det troligen mer långvarigt.
 
Två bilar, två tidsepoker
 
Det finns inga undanflykter från träning om man verkligen vill träna, har man inte tid så kan man gå upp innan jobb och springa.
Man kan köra hemmayoga i tjugo minuter till en timme tre dagar i veckan
Man kan roa sig med detta CrossFit Tabata Squats ; 20 sekunder arbete 10 sekunder vila * 8 intervaller = 4 minuter tufft jobb, räcker för att höja pulsen  rejält. Snabbpass, quickfix, men ingen Silverbullit
 
Ha det gott och krya på mig!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: