traningslagret

Strängare

Kategori: Allmänt

Igår och idag roade jag och Rockgrabben att stränga om hans elgitarr och hans akustiska gitarr, alltid kul när det uppskattas! Han spelade extra mycket idag och igår kväll, vilket blir en del. Rockgrabben spelar så att Gympakillen blir tokig.
 
Rätt intressant för en man som mig som är helt olärbar när det gäller att lära sig att spela instrument, jag har däremot lärt mig att stränga om gitarrer och att putsa upp dem. Kul att lära sig nya saker
Försöker lära mig minst en sak varje dag.
 
 
På tal om Gympakillen så sprang han sin Skoljogg på23:15 minuter på 5 km, det tyckte jag i alla fall var grymt för en kille som inte springer speciellt långa sträckor. Dessutom har han precis köpt barfotaskor för att springa i. 
 
Både jag och frugan var sprang i kväll, trotsade höstvädret, skönt att springa, skönare att komma in samt hoppa in i duschen.
 
Fick ett Sms från gymmet precis innan jag skulle ut; "Yogan i morgon inställd!" Bara att inse att jag ville skjuta på springandet, men gjort är gjort.
 
Imorgon får det bli styrketräning istället!
 
Så ha det gott i höstmörkret så länge!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: