traningslagret

Bums i kanalen

Kategori: Allmänt

Underbart vårväder och jag hoppades att Farfar skulle vara i trädgården när jag kom hem från jobb och hade rätt, känner honom väl.
 
Han var helt slut av allt trädgårdsarbete, han gör det frivilligt, det är en del av hans terapi. Ingen är gladare än vi som har en kunnig och road trädgårdsmästare. Inte för att trädgården är speciellt stor.
 
Minnen av Lille Mor dyker givitvis upp, hon hade en del kul uttryck:
"Bums i kanalen!" var ett av dem, jag vet inte om hade kommit på det själv. 
Men man visste att det var direkt som gällde.
 
 
Det blev intervall-löpning efter att Farfar hade åkt hem, skönt i vårvädret, men jag var helt dyngsur och helt slut efteråt. Gott!
 
 
Fick några bra tips till handbollskillen efter gårdagens blogg, bland annat hade en jobbekompis ett TRX-kit med sig till jobb idag. Samt några tips och länkar. Tack alla!
 
 
 
Denna veckan ska Rockgrabben komma tillbaka till postmusikalrutiner, det har han klarat galant, badminton igår och idag kom han iväg, sent, till thaiboxning. Det tycker att det är starkt och jag är imponerad.
Imorgon blir det både bas och gitarr samma eftermiddagen för honom.
 
 
"Livet är en tragedi när man ser det i närbild, men en komedi sett på håll." -Charlie Chaplin
 
 
Imorgon blir det vilodag och fika på stan med Underbara Frugan. Hoppas på skönt vårväder!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: