traningslagret

Såriga bröstvårtor

Kategori: Allmänt

Jösses vad jag är trött på att mina bröstvårtor är ömma och såriga.
Jag tejpar dem, jag ser till att de inte ska gnida så mycket mot tröjan när jag springer.
Har försökt att hitta bra undertröjor som ska vara snäll mot dem.
 
 
Så nu har jag fixat nytt kirurgtejp som ska sitta bättre, så håller vi tummarna på att det varmare vädret ska komma samt stanna nu.
 
Foten är inte riktigt bra, det blir att jag slår upp den när jag är på jobb, gör mest ont när jag går. Man ändrar riktning går upp för saker o s v. Men jag har löpningen under kontroll.
 
 
 
"Vi frågar alltid om det finns ett liv efter döden. Vi borde fråga: Finns det ett liv efter födelsen?" -Samuel Beckett
Vi borde egentligen fråga oss hur ska jag leva mitt liv här och nu!
 
 
Idag har jag och Underbara Frugan haft en mysdag med en liten shoppingutflykt, aldrig fel.
 
Ha en bra helg!
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Janne säger:

    Prova att tejpa med röd Leukoplast (finns att köpa på Apoteket). Funkar i såväl vått som tort och sitter kvar så länge man vill.

    2013-04-13 | 19:06:36
  • Håkan B säger:

    Tack för tipset! Ska prova det!
    / H

    2013-04-14 | 14:32:21
    Bloggadress: http://traningslagret.blogg.se/

Kommentera inlägget här: