traningslagret

Soft Måndag

Kategori: Allmänt

Det var segt att trilla ur sängen i morse, men som jag sagt innan så är det alltid uppfriskande och uppiggande att träna. Så iväg till gymmet och nu har jag fixat favoritmuslin. Jag har testat lite med mer kakao och en liten del chili.
 
 
Jag fick tipset att höja blicken och zomma ut. Ska prova det.
 
Nerräkningen har börjat, dags att börja fundera hur vi ska träna den sista veckan, de andra åren har jag vilat mig i form sista veckan, Detta programmet förslår lite annorlunda.
 
 
Snart dags att sticka till jobb, hinner se ett avsnitt av en av mina favoritserier, House Of Cards.
 
 
 
"Gör pengar till din gud, och de kommer att plåga dig som djävulen." -Henry Fielding
 
Gör din hälsa, fysiska och psykiska till dit mål och du kommer att må som en gud
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: