traningslagret

Sträng Pappa

Kategori: Allmänt

Strängpappa och gitarrtekniker i pyjamas.
Rockgrabbens senaste inköp behövde nya strängar så han sms:a mig att det var panik.
Tyvärr har jag varit hemma sjuk några dagar, inte orkat flytta mig längre än mellan säng och soffan samt köket.
 
-Så jag fick skicka honom vidare till frugan, som är inte bara är Underbara Frugan utan också en snäll och omtänsam ömmande moder. Så hon fixade strängar till Rockgrabben. 
 
Som jag fick äran att hjälpa honom med efter att jag duschat och hittat en skön pyjamas, Gitarrtekniker i pyjamas.
 
 
Äntligen vår?
Nu får vi hoppas att våren äntligen får grepp om vädret!
 
Det blir ingen träning för än tidigaste söndag, eftersom jag hade en jobbig natt med kallsvettningar och att jag frös. Huvudvärk och illamående, gjorde att jag slutligen gav upp och gick hem från jobb. Somnade gott och sov en massa timmar. Likaså idag. 
Då tillsammans med Handbollskillen som hade samma symptom, mindre skoj. Snarkade i kapp.
 
Sen blev det en massa TV, två avsnitt av How the Universe Works. Väldigt många frågor från den nyblivna tonåringen, svåra nog att sätta mig på hal is. 
 
 
 
 
Äntligen eller slutligen så fick familjen en ny TV, den förra var en så kallad tjockTV, som var bara en TV.
Den nya är stor, inte vulgärt stor, lagom för sin plats.
Samt Smart för att man ska kunna kolla på en massa streamade kanaler via nätet. Cooooolt!
 
 
 
 
"Den stora tragedin är inte de onda människornas brutalitet utan de goda människornas tystnad."
-Martin Luther King, medborgarrättsledare och icke-våldsförespråkare. Som blev skjuten denna dag 1968.
 
 
Ha en skön kväll! Och krya på mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: