traningslagret

Trädgårdsarbete

Kategori: Allmänt

Vi har haft lite småprojekt för oss idag, vi behövde nya gardiner för att jag skulle få behålla platsen på TVn. Så vi lyckades tillslut enas om något som passar oss alla. Troligvis kommer Underbara Frugan att få in sitt favorittyg och mönster i vardagsrummet.
Men att Rockgrabben, Underbara Frugan och jag skulle enas.
 
Men grejen idag var att vara ute, ute i det sköna vädret, även om det har varit k a l l t i vinden.
Vi lyckades att tummen ur vagnen för att snygga till uteplatsen.
 
 
 
Inte helt i ordning än.
Vi ska tvätta och såpa möblerna.
Andra möbler är inte frame och de ska oljas.
 
 
Detta är trädgårdsarbetets bästa pose.
 
Tog en vilodag idag, skulle ha varit på gymmet idag, men kände att jag hellre ville vara med Underbara Frugan,Handbollskillen och Rockgrabben.
 
Imorgon ska vi ut och kuta, snart dags för Springtime. Knappt fjorton dagar kvar..
 
"När åldern och ej förståndet mildrar lidelserna, liknar dygden oförmågan." -Viktor Rydberg
 
Träningen håller mig förståndig och frisk, det gäller bara att hålla den på rätt sida om måttan, inte för mycket så det tippar över.
Just nu har jag ett LITET problem, jag är för glad för det goda livet, kanske bara för att min favorit-PT har lämnat landet..
 
Ha en skön helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: