traningslagret

Skrämma grannarna

Kategori: Allmänt

Eftersom jag är en nudist så går jag gärna omkring naken i mitt hus, min Underbara Hustru är inte alltid lika glad för att jag går omkring som jag föddes.
Grannarna går förbi utanför skulle de slänga en blick i vårt kök skulle de få en snabb glimt av den nakna Lufsen.
Det är inte så att jag går omkring och kör helikoptern precis. Dessutom så har jag förklarat för frugan att om de tittar in så blir det bara en glimt av mig, de kommer kanske att undra om de såg rätt?
 
Skärrade upp Underbara frugan med att skicka ett MMS till henne där det ser ut som jag går naken i trädgården. Hennes svar lät inte vänta på sig.
 
Aldrig fel att utnyttja sensommarvädret och motionera lite tillsammans
 
 

På tal om grannar så roade sig vår granne med att grilla samtidigt som vi drog igång vår grill, han hade bunkrat upp med det manliga verktygen för grillning; tändvätska, någon leksak som skulle tända snabbare och ett sexpack öl.
Jag startar grillen med en eltändare som jag finner pålitligare och mer miljövänlig än något annat redskap.
Grannen blev gladare i hatten, kaxigare samt att han grill inte tog sig lika snyggt som min.
Många glada tillrop bollades över häcken. Ett vara att jag borde kanske använda eltändaren att tysta honom, ett skämt och båda förstod det.
På söndagen träffade jag på honom vid garaget och han bad om ursäkt för sitt uppträdande.....
Jag tog inte illa vid mig vid grilltillfället, Underbara Frugan var lika förvånad som jag. Men jag förlåter hellre än fäller.
 
 
Långa sköna skuggor på morgonkvisten efter löpningen
 
 
Det stod 45 minuters "Fartlek" på schemat idag, det blev inte så mycket intervaller idag. Men var trött och svettig när jag kom hem. Så jag är nöjd med min insats.
 
Imorgon är det gymmet som gäller, vägde in på 92,4 kg i morse. Höll mig lugn igår, men jag blir så hungrig på kvällen att det slinker ner lite yoghurt, bär och hemmagjorda musli.. Måste dra ner på mängden!
Tio dagar kvar!
 
 
 
 
Ha en skön dag, bjud på dig själv och ett leende till din nästa.
"Om du inte kan vara en diktare, var dikten." David Carradine
("If you cannot be a poet, be the poem.")
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: