traningslagret

Snyggare ben

Kategori: Allmänt

Du kör dina tunga känböjningar, du sliter med dina marklyft, pumpar bensparken och gråter tyst när du kör dina lårcurl.
Dina ben är välformade och muskulösa, dina vader är som huggna ur sten.
Men som man är de inte snygga i shorts lik förbannat.
 
Tage Danielsson?
 
 
Dina ben är inte så snygga som du hade tänk dig, de är rödflammiga och prickiga.
Ge dem smörj!
 
Va? Fick jag inte jobbet som hangar!
 
 
Det hjälper VÄLDIGT mycket att efter duschen att smörja in sig med en bra hudkräm, som du hittar i närmaste större butik, apotek eller på nätet.
Vi män har större porer i huden på låren och de drar ihop sig när de har rätt fuktighet, annars är det risk för hårsäcksinflammationer, INTE vackert.
Tur narrig hud.
 
 
Vem sa att jag såg ut som en ödla? Den ska jag slicka
 
 
Så ta tiden efter duschen och ge huden lite återfuktande kräm och gör låren snyggare samt gör huden en tjänst.
 
Bara ett vänligt manligt tips från mig.
 
Laddar för att ta gårdagens löp-pass, huset är tomt, det var fem tonårskillar som ägde nedanvåningen fram till nu från igår kväll. Det finns spår i form av tomma kartonger och kvarglömda kläder och laddare.
Jag är glad att de terroriserar oss och våra grannar än att jag inte vet var Rockgrabben håller hus, bättre att de håller Hov här. 
 
Stackars Handbollskillen var på Handbollsläger och kom hem med en skadad axel, han hade fallit illa och nu har han o n t, han brukar inte klaga. Han får lite smärtstillande piller och salva att pigga upp dagen med.
 
 
 
Ett inlägg i skoldebatten, som Maria Montessori sa: "The greatest sign of success for a teacher... is to be able to say, 'The children are now working as if I did not exist.'"
 
 
 
Nu ska jag klä på mig Batmandräkten och sticka ut i hösten och springa.
 
Ha en skön lördag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: