traningslagret

Sköna Söndag

Kategori: Allmänt

Upp tidigt, för att vara en söndag, men vad gör man inte för att se när handbollskillen spelar två hemmamatcher, dessutom så spelade han enligt sig själv bättre än någonsin.
 
Ny sport, spikrak inlärningskurva och smekmånad.
 
 
 
 
Ny sport, spikrak inlärningskurva och smekmånad. Men jag ska inte sticka under stolen med att han är grym och jag är en stolt pappa! 
 
 
 
 
 
 
 
Bjöd in pappa på lunch idag, han var lite deppig idag, tur att han vi fick honom på bättre humör när han gick efter en fikat.
Han fick snackat lite sport och handboll med sina favorit sonsöner (lätt att de är det, han har inga andra)
Diskuterat lite detaljer om ekonomi samt lite minnen från The Good Old Days. Det blev lumpenminnen idag och hur dj***vla kallt det var just de vintrarna vi respektive låg inne, som gamla fiskehistorier på ljugarbänken.
Underbara Frugan höll bara med oss på ljugarbänken.
 
 
 
 
 
Sen var jag och Underbara frugan ute och sprang, idag var det 10 km på schemat, våra GPS visar olika, så jag fick springa en liten bit längre. Frugan vickade lite snyggt på sin vackra bakdel och stannade, den del man med fördel vilar ögonen på. Som dessutom blir snyggare med antal tillryggalagda kilometer! 
Så det var bara att träla vidare tills min GPS visade 10km
 
 
 
 
 
Imorgon blir det jobb och styrketräning. Sen ska jag lämna en kubistisk trotjänare, 20'' TV med inbyggd video som landade med bildröret före i golvet och en trälåda. En tekniskt och historiskt epok tar sitt slut, en TV-Video-kombo tog sitt liv genom att hoppa. Hmmm, melodramiskt värre.
Den ska sluta sina dagar på soptippen.
 
 
 
 
 
Ha det gott, snart måndag!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: