traningslagret

En Hobbit!

Kategori: Allmänt

Jag hoppas att filmen inte har smetat ut den tunnaste av Tolkiens böcker till något meningslöst
Jag gillar de fyra böckerna om ringen, boken om Bilbo och trilogin Sagan om Härskaringen.
 
Böckerna är grymma, har försökt att läsa de andra av hans böcker, men där tog det tvärstopp!
 
Så strax är vi på väg till Röda Kvarn för att se Hobbit: En oväntad resa i 3D, gott mos!
 
 
Träningen ligger lite på is, har börjat planera och kolla runt lite på nya löparprogram, har skrivit ut mitt styrketräningsprogram, så snart börjar min resa mot Springtime 2013.
Underbara Frugan har börjat att snegla på några av mina program, jag tror hon blir grym i år
 
Efter vi har sprungit har vi planer på att sticka till Kallis alla fyra. Sen blir det vinstmiddag hos oss.
 
 
Var uppe hos pappa idag och rensade lite bland mammas grejor, det märks en verklig skillnad mellan honom och mig. Han har förlorat en hustru och kvinnan han älskade och levde med i sextio år.
Jag har förlorat min ömande moder och älskade mamma efter fyrtiosex år. Det känns som det hände för flera veckor sedan.
Mitt längsta jul-lov, men allt snurrar på i samma galna takt, jag hinner inte tänka så mycket och fundera så djupt för att mina söner, som också sörjer djupt, lever här och nu, de pockar på min uppmärksamhet hela tiden. Livet stannar inte upp och tar en paus, jag är glad att jag har min underbara fru och mina underbara söner som stöttar mig.
 
Jag lever för att jag njuter av livet, även om det är tungt ibland, så är de ljusa stunderna så många.
 
 
Vår saknade, lite så vi vill minnas henne.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: