traningslagret

Måndag hela dagen

Kategori: Allmänt

Vilken natt, mina demoner jagade mig och jag fick inte sova speciellt mycket. Men jag fick en del ur systemet i alla fall. 
 
Var på gymmet och körde ett lugnt pass, jag måste ha räknat fel någonstans för vikterna idag var på tok för tunga, det är inte svårare att jag sänkte dem och körde på så mycket jag pallade och lite till.
 
På gymmet träffade jag mina föräldrar före detta grannar, de är runt sjuttioåtta år. De tränar hårt typ fem gånger i veckan och håller igång.
De var framme och beklagade sorgen och ville snacka lite, ville trösta lite. De berättar då och då om deras egen son som är något år äldre än mig som lider av leukemi och kämpar mot sin sjukdom och de kämpar mot sin sorg att ha en son som sakta tynar bort.
"Livet måste gå vidare" var mannens kommentar till sist. Hårt men sant!
 
 
Fler detaljer har ramlat på plats idag, känns skönt!
 
 
Ska börja bläddra i receptböckerna snart, men nu måste jag börja ta tag i livet som snurrar förbi, första målet är att hitta tillbaka till en bra natts sömn, helgen har inte varit så bra på det.
 
Sen har jag börjat titta efter saker som jag kan göra med grabbarna och frugan, som helst är gratis eller kostar lite pengar för denna månad är lång i slutet på lönen.
 
 
Ha en bra dag!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: