traningslagret

Ömma bröstvårtor

Kategori: Allmänt

Jag fattar inte varför jag glömmer att tejpa mina bröstvårtor, det gör ju så förbannat ont när de är skavda mot tröjan när man springer.
 
Det gick rätt bra att springa igår, kändes som man är på G. Hoppas kunna behålla det.
Tänkte springa i morgon med, sen får jag baka lite, en polare från gymnasiet kommer över och snackar lite,  på torsdag. Samt att han lovat att lödda en pryl till mig.
 
Jag körde styrketräning idag, börja så smått på Jim Wendlers 5/3/1-system. Ska köra det fram till efter sommarsemstern var min tanke.
 
 
 
Dopade mig idag med feromon, Underbara Frugan är ingen stor parfymanvändare och hon svettas inga mängder, så när hon ber att få låna en tröja av mig att springa i så lånar jag gladeligen ut en. För jag återanvänder dem när jag styrketränar, de gör att jag kör hårdare och tuffare. Luktar Underbara Frugans Feromon...
 
Natten var INTE rolig, dels det här med mamma direkt och indirekt att alla har flyttat sin dyngsrytm, Underbara Frugan spökade runt i huset på förnatten och sedan Gympakillen på morgonen.
 
Rockgrabben roade sig med sitt Keyboard (musik) en del av natten.
 
 
 
 
Pappa och min favoritmellansyster var över idag och snackade, det känns som de börjar vänja sig vid tanken att en epok och en älskad medmänniska är borta, endast minnena av henne är våra och är kvar.
Vi pratade lite om detaljer och om vad som komma skall.
 
Min pappa vill inte läsa tidningen i morgon, imorgonen är kommer annonsen att vara inne. Han tror inte att han klara att se den, sextio års liv i en annons på ett par rader.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: