traningslagret

spöad!

Kategori: Allmänt

Ägd, mosad.... Jag kan inte alla Superlativ om mig själv när mina söner fullständigt krossade mig i Unreal Tournament  från -99. Vi försöker få igång ett annat klassisk spel; Airfix Dogfight, men lyckades inte.
Men jag hittade den officella sajten http://www.airfixdogfighter.co.uk/ så vi kanske kan spela mot varandra snart.
 
Idag var det tänkt att jag och Underbara Frugan skulle ut och shoppa lite på Outleten i Höganäs, men pappa ringde och ville reda ut lite småsaker. Det blev att vi redde ut begravningen med en kvinna från begravningsbyrån och att pappa hängde med hem på köpepizza och vin.
 
Jag är glad att jag har en stabil plattform att stå på, en Underbar Hustru som stöttar och tröstar mig, söner som hjälper och stöttar mig, vi hjälps åt att bearbeta sorgen och att hjälpa alla runt omkring.
 
På tal om det så spelade jag och Rockgrabben Lego Star Wars, hjäptes åt, annars hade jag blivit krossad!
Frugan väckte inte mig idag, väckarklockan, för att jag skulle komma iväg till gymmet, det blev långfrukost istället och det slutade med att vi hamnde på shopping istället för träning. Ingen ljus dag för träning. Men en skön dag att nå första målet som begravning känns som.
 
Ha en skön kväll!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: