traningslagret

Tröttisen

Kategori: Allmänt

Idag var verkligen en seg dag idag, kände mig trött, ledsen och hängig.
Hade verkligen bestämt mig för att träna. Men svängde hem istället.
 
Hoppade i duschen och la mig framför TVn.
 
Ingen träning för mig idag, vilodag. Förtjänad sådan! Underbara Frugan kom i väg, trots att hennes mobil bråkade med GPSn. Bra jobbat Underbara Frugan
 
I morgon ska jag hälsa på Pappa, jag snackade med honom i telefon, han lät OK, men lite ledsen. Mitt stora dilemma är att få honom att hitta tillbaka, efter allt sorgearbete, till en vardag. 
Sin nya vardag som änkling och inte ha någon så nära och kär att vårda.
 
Får peppa honom lagom i morgon över fikat, ge honom lite idéer och tips
 
 
Nu ska jag slänga mig i soffan för att sedan landa i sängen.
En vilodag som sagt var.
 
 
 
Tummen upp Julen 2011.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: