traningslagret

Är det värt det?

Kategori: Allmänt

Är det värt att vara så där onyttig med jämna mellanrum, den så kallade livskvaliten?
Jag har bannat mig ett antal gång när jag har varit ute och sprungit, inte bakis, men att man drack ett glas rött till maten dagen innan. Vi kör våra långpass på söndagar.
Att man bannar sig själv att man tog de där extra godisbitarna, som gör att magen är lite pruttig. Inte alltid bra med efterbrännkammare.
 
Jag har bestämt mig för att inte sluta njuta av livet med det lilla goda, utan att njuta av livet att må bra och skipa mer av det goda livet, att vara frisk och kry.
 
Underbara Frugan plåtade mig direkt efter passet
 

Tänker inte leva på stekt gröt för det, men tänka ett steg extra vad jag äter och dricker.
En bra sommar med mycket energi att hitta på en massa kul saker.
 
Men först ska jag, Underbara Frugan, Handbollskillen springa Springtime, denna lördagen smäller det.
Springa för att jag tycker det är roligt, springa på en tid som jag kan vara stolt över.
 
 
 
Hittade denna roliga retromoppen utanför affären idag, kult att det finns de som håller såna saker levande.
 
 
 
 
 
"Tro på dig själv. Du kan mer än vad du tror." 
"Tro på dig själv. Du vet mer än du tror du gör"
-Dr. Benjamin Spock
 
Nu är det dags att fixa middagen, ha en sköööön kväll!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: