traningslagret

River gott!

Kategori: Allmänt

Köpte denna choklad som lite lördagsgodis:
 
 
 
 
Jag brukar gilla Lindts Chillichoklad, men denna var något över det vanliga. Denna är ordentligt rivig och gav lite ståpäls av att den var så het.
 
Idag bröt jag äntligen min träningsvila! Ner på gymmet efter lunch och jag körde mitt 5/3/1 pass; Rygg, baksida axlar och biceps- pass. Gott med en ordentlig pump i överkroppen och svetten pärlade sig ordentligt.
 
Jag har som sagt var gett frugan all min uppmärksamhet innan, nu tyckte jag att hon skulle slippa mig en stund. Så blir hon glad över att få fika med mig.
 
Jag och Underbara Frugan har bestämt oss för att köra "Running 4 Fat Loss - R4FL" ett Runkeeper program för löpning. Sen vilket lopp vi ska springa har vi inte bestäm än.
 
 
 
"Det förekommer dagar då jag tror att jag kommer att dö av av en överdos av belåtenhet." -Salvador Dalí
 
Se till att vara belåten med det du har åstakommit! Alla kan, du styr själv mångt och mycket över dit eget öde.
 
 
Ha en fortsatt skön helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: