traningslagret

tredje gången gillt

Kategori: Allmänt

Idag var det blivit sommar!
Vi hoppade över våren eller var den bara väldigt kort?
Jag och Underbara Frugan vaknade tidigt av värmen och satte igång med lite lätt trädgårdsarbete. Men det var för varm för det. Så vi samlade våra gossar och stack till Fria Bad
 
 
Det var underbart i solen
 
 
Det var inte speciellt varmt i vattnet, alla badade minst en gång
 
 
Det var mycket aktivteter på Fria Bad och Gröningen
 
 
En del bara softa runt
 
Jag badade i alla fall två gånger, varmt var det inte, men det var skööönt.
 
 
Sen drog vi ner på Helsingborgs Bryggeris öppna hus, jag ville cykla men Underbara Frugan insisterade på att köra, så hon blev chaufför.
 
 
Mycket gott att äta
 
 
Fina grejor att provsmaka, tyvärr var köerna till ölprovning timmeslånga, så jag höll mig till Hven-whiskey och vin vita och roséviner från bjärrehalvön.
 
 
Mycket folk var det verkligen
 
 
Samt som sagt var ett underbart väder!
 
Efter ha köpt på oss lite godsaker så åkte vi hem för att jobba vidare i trädgården och grilla lite till middagen.
 
 
Jag och Underbara Frugan bestämde oss för att ta ett kvällsdop efter middagen.
Så vi stack ner till stranden, ner till Knähaken som är Helsingborgs nudiststrand, men som i kväll kändes som den var befolkad av en massa som inte ville bada naket, vilket jag gjorde, tycker det är så skönt att bada naken.
Så tredje bad på samma dag.
 
Men Underbara Frugan är lite blyg så hon behåller bikinin på .
 
 
 
"Var glad för nuet, nuet är ditt liv." -Omar Khayyam
 
 
 
Ha en bra kväll! Imorgon blir det löpning, tror det blir innan frukost.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: