traningslagret

Var mina pengar blir av

Kategori: Allmänt

När jag släppade alla grejorna som loppisen skulle hämta insåg jag var hur mycket man konsumerar utan egentligen inse hur mycket man gör av med på saker man sen dumpar.
 
 
Sjuk mycket prylar på vinden, grannen dök upp och undrade om jag skulle flytta.
 
 
Svaret blev bara nej och hon beklagade sig över att hon med skulle behöva rensa sin vind. Men att det skulle behövas karta och kompass, samt en ordentlig matsäck.
 
Men man inser var en lön blir av, man inser att man lägger sin tid på att jobba in så man kan köpa saker som man sen ratar. Rimmar illa.
 
 
Hjälpte Farfar att sälja sin gamla bil, en Saab 9000 från tidigt nittiotal, en verklig lågmilar, under 10 000mil, nästan fri från rost och han har verkligen varit rädd om den.
En samlar köpte den, han tänker ha den som sommarbil och samlarobjekt. Så vi var båda glada!
 
 
Jag är inte fullt lika rädd om vår bild, förra bilen blev typ fjorton år i vår ägo
 
 
Så jag hoppas att få se Farfars bil lite då och då här i stan, rullande och kromen blänker så snyggt i sommarsolen.
 
 
Det blev en skön löprunda med Underbara Frugan i vackra parken.
Jag måste ta en promenad snart och fotograf, det är verkligen vackert där.
 
 
Imorgon är styrketräning på gymmet, härligt väder och det ska firas på kvällen med lite middag på beachen med Grabbarna.
 
"There are no mistakes, save one: the failure to learn from a mistake." -Robert Fripp
 
 
Ha en skön kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: