traningslagret

Hett

Kategori: Allmänt

Vi har haft problem med värmen och varmvattnet ett tag.
Så nu äntligen visade sig problemet fullt ut så jag kunde felanmäla det.
La det på sajten igår och när de inte hade ringt vid tio så ringde jag dem också.
 
Tjatig kund brukar få priotet.
 
 
 
En lysande affärsidé att ha tonvalsmenyer som inte funkar.
Ringde till deras kundtjänst och fick tonval, tryck fyran.
Sen kom jag inte vidare. Inte på någon av mina telefoner, hemma eller mobil.
Så jag vände mig till deras analoga tjänst.
 
En timme senare ringde det en servicetekniker som dök upp en dryg halvtimme senare samt en halvtimme sen var det klart.
"Varmvattenregulatorn". Säger mig inget mer än inget varmvatten innan och varmvatten nu.
Samt att radiatornerna funkar bättre; bättre värme i huset.
 
Alla glada och nöjda.
 
 
 
"I feel safe in white because, deep down inside, I'm an angel." -Sean Combs
 
 
Idag är det måndag hela dagen; åtta grader och känns som fem samt att det regnar.
 
Tur att man vet att solskenet finns där ute, inte så långt från mig.
 
HA en skön dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: