traningslagret

Inspiration

Kategori: Allmänt

Få personer har gett mig sådan Inspiration som Underbara Frugan.
Hon är värd Guld.
Hon står ut med mig i vått och torrt.
Förlåter och slätar ut när det behövs.
 
 
 
 
Hjälper mig att räta ut mina frågetecken och hjälper mig att lägga upp min träning så det blir effektivt för alla parter.
 
Jag försöker vara ödmjuk men samtidigt att ta plats. Och framförallt ge plats.
 
 
 
Det är Guld också att ha en träningskompis så pass när. Inte alla gånger kanske. Ingen tidigare har varit så motsträvig mot mina försök att peppa dem, två går alltid motsatt riktning när jag försöker peppa dem;
Underbara Frugan och Rockgrabben. Så jag låter dem komma till mig istället och säga att de är redo.
Funkar numera alldelse utmärkt.
 
 
 
Två små tonårskillar, Rockgrabben och Handbollskillen med Underbara Frugan som en kil mellan dem.
 
 
Så tack för allt stöd!
Jag hoppas att fler har hittat sitt stora stöd och sin kärlek här i livet.
 
 
En Stor Inspiration! 
 
 
 
"Allt blir klarare när du är kär." -John Lennon
 
 
Idag blev det gym, i morgon blir det en löpning.
 
Ha det gott Alla! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: