traningslagret

Höstfredag & Planering

Kategori: Allmänt

Ett vackert höstväder är aldrig fel.
Det blev ett gott pass på gymmet idag och sen blev det jobb. Men idag var det verkligen läge att ta ut lite komp.
Så jag stack lite tidigare för att njuta av det sköna höstvädret och handla lite på vägen hem.
 
Vackra vårfärger förgyller
 
Planering:
Tänk lånsiktigt, jag hade egentligen tänkt sänka vikterna i knäböjningar för att få in rätt teknik i övningen. Men det löste sig, så jag behåller tänkt plan.
En bra taktik är att:
  • Tänka "Jag ska träna!" Att ha satt en plan för veckan vilka dagar som SKA träna. Börja med tre dagar i veckan med vilodagar i emellan. Utifrån det så kan man öka och förändra.

  • När och vad ska jag träna, Blanda gärna kondition med styrka. Jag har bestämt med att jag måste se till att få mer vila mellan styrkepass för benen och löpningen. För att kunna utvecklas positivt.

  • Ha koll på utrustningen, är alla löp-prylar ok, mössan tvättad mellan varven, tajtens tajta nog eller har de börjat säcka? 

  • Tänk ut dina rundor i förväg, hitta på nya roliga rutter, prova nya gym, de flesta gym har en provapåvecka
 
 
 
Football fans go mad?
 
 
"Bland människor finns det långt fler kopior än original." -Pablo Picasso
 
 
Fever Pitch
 
 
 
Imorgon blir det vilodag och lite fest på kvällen i trevliga vänner lag och på söndag är det tänkt en långtur.
 
Ha en skön kväll, här sitter Handbollskille med Polaren och håller LAN
 
 
Så #Yollo #Swag
 
 
 
 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: