traningslagret

Komma ut ur garderoben

Kategori: Allmänt

Nu börjar det bli ett långt uppehåll.
Ingen träning idag heller..
 
Men imorgon blir det direkt efter jobb, har bestämt mig för springa.
 
 
Det blev en fika i trädgården idag, cirka elva grader C enligt vädersajten, känns som elva grader påstoden sajten.
Tjugo skulle jag påstå att jag tyckte det kändes som.
 
 
 
 
Så solstolen och en stor mugg gott kaffe samt en macka från Underbara Frugans nybakade bröd med jordnötssmör och honung på. Bara att softa.
 
 
 
 
Även om häcken runt huset behövs trimmas och gräset är liehögt. Men det får vänta en dag 
Eller två.
 
 
 
Ni får vänta någon dag till på bilder från sovrummet. Jag och Underbara Frugan har lite fler idéer och några detaljer till att addera.
Imorse när jag gick var det fortfarande mörkt ut, men i sovrummet med de nya gardinerna var det så mörkt att jag gjorde en Peter Sellers Inspector Clouseau, jag gick in i Underbara Frugans garderobe istället för att gå ut i hallen. 
Men jag kom ut igen, så i morse kom jag ut ur garderoben innan frukosten och innan jag gick till jobb.
 
 
 
" Motivation är konsten att få människor att göra det du vill de ska göra för att de vill göra det." -Dwight David Eisenhower
 
 
Morgondagen har jag berättat om så jag får väl berätta att jag gör ett nystart på gymmet på onsdag.
Funderar lite på att kolla på 24/7 gymmen i stan, nära och bra. 
 
 
Ha en skön kväll!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: