traningslagret

Normalt?

Kategori: Allmänt

Igår kanske mitt inlägg var lite väl öppenhjärtat.
Kanske för att jag var så enormt trött.
Har haft det där med trötthet igen.
 
Vackert höstväder
 
Så när jag vaknade imorse så bestämde jag mig för en vilodag. Jag var så trött igår efter träningen att planen på att jobba en sväng i trädgården skrinlades. 
Får se vad jag kan hitta på för att få tillbaka orken.
 
Så jag har öppnat mitt Sömnkonto på Funbeat.se igen för att statistik över min sömn igen. Samtidigt som jag kan göra något åt när det går åt H***.
(Att jag har en eller flera nätter utan sömn.)
 
Trötthet är brist på koffein...
 
 
 
" Mina barn skall minsann få arbeta. Det har mina föräldrar fått göra." -Kar de Mumma
 
 
Målet med morgondagen är att komma ut och springa.
 
Snart helg, planen är att bara ta det lugnt. Häcken, runt huset, behöver trimmas så jag vet att det blir en del skön utomhustid om vädret är bra.
 
HA det gott!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: