traningslagret

Rockkonsert

Kategori: Allmänt

Har varit på skolrockkonsert på Rockgrabbens musikskola idag.
Började bra och blev mycket bra 
Till och med grymt bra!
 
 
 
Två perioder och ingen förlorar
 
 
 
Tre band som var bra i första perioden. 
Paus, sen på brännet igen.
 
 
 
 
 
Som sista band var Rockgrabbens band
 
 
 
 
 
Han fick visa vad gick för både på elgitarr och elbas.
En grym kväll.
 
 
 
Kul att se en massa uppkommande talanger.
 
 
 
Tack Rockgrabben för att du gör mig stolt!
 
 
 
 
Idag kom jag iväg och fick kutat, Det var skönt väder, sol och varmt. Vindstilla. Gott!
 
 
Till imorgon har jag laddat gymväskan för att sticka direkt till gymmet efter jobb. Gött!
 
 
 
"Vår ordinarie gitarrist Harald Pålsson är inte med ikväll. Han har fått kompledigt." - Kenneth Fredriksson
 
 
Ha en skön natt! Ska se om jag hittar min koj strax
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: