traningslagret

Som vanligt

Kategori: Allmänt

Måndag igen och som vanligt igen(?)
Gymmet på morgonen och resten av förmiddagen har gått åt att städa upp i sovrummet efter helgens övningar.
 
Efter gårdagens löpning
 
 
Underbara Frugan önskar att jag ska göra musli igen, den förra omgången tog slut för drygt två veckor sedan. 
Idag hann jag inte, så det får bli imorgon.
Jag längtar själv också efter en god frukost på hemmagjord musli.
Med russin och honung på toppen.
 
 
En antipenisförlängande bil
 
 
Jag tycker att Fiat 500 är en ganska rolig bil, skulle inte slösa mina pengar på den, men jag tycker att den passar utmärkt som bil till män som Enzo Molinari i filmen Stora Blå, spelar av Jean Reno.
 
Eller så borde jag klä mig som Peter Sellers figur  Inspektör Clouseau och köra en Fiat 500 med sufflet-tak.
Den Fiaten är så långt ifrån penisförlängning och statussymbol man kan komma, nästan i närheten av en annan klassiker för antihjältebilar Citroën CV..
 
 
"En expert är en person som har gjort alla misstag som kan göras inom ett väldigt snävt område." -Niels Bohr
 
 
HA en skööön dag!
Imorgon blir det löpning på förmiddagen.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: