traningslagret

Söndag i sovrummet

Kategori: Allmänt

Kanske att överdriva.
Började morgonen med ett kortare distanspass på drygt nio km, sen var det dags att bjuda svärmor på lunch och sparka upp Rockgrabben som hade sovit i soffan från arla morgonen.
 
Inte en hund, en hårfager Rockhjälte?
 
Det mesta med maten hade Underbara Frugan redan fixat så det var bara att flyta med och fixa det sista med lunchen.
 
Efter en trevlig lunch och lite snack om dittan och dattan så åkte Svärmor tillbaka till sitt boende igen.
 
 
Tillbaka till nutiden
 
 
Så då var det dags att sätta igång igen. Nu har vi fått upp halva väggen, frugan fick roa sig med att sticka iväg och hämta Handbollsgrabben från Klubbstugan, han har varit i Borås och spelat USM.
 
Hans bästa polare, O J,  har haft den hemska oturen att bryta sin högra arm under en match. Så O J är redan hemma.
-Krya på dig O J!!!! 
 
Poledance?
 
 
 
En kompis till oss, Flygvärdinnan, har varit på Erotikmässa med sin man och sett Striptease och Poledance för första gången i sitt liv. Hon lovade i sitt inlägg i sin blogg att börja öva på familjens flaggstång. Men hur många gånger jag än har gått förbi så har jag inte sett henne öva...
Det är förövrigt en av de få 40+ kvinnor jag skulle vilja se utföra Poledance... Jag har en svag känsla att det skulle roa mig på mer än ett sätt... Så jag får väl gå förbi oftare.
Pssst, säg inget till Underbara Frugan.
 
 
 
"Framsteg är människans förmåga att försvåra enkelheten." -Thor Heyerdahl
Lev enkelt, förstår du inte innehållsförteckningen på något som du ska äta, ät det inte.
 
 
Imorgon blir det gymmet igen, brukar vara gott om folk där på måndag. Alltid kul att snacka lite efter träningen med folk.
 
Ha en skön kväll!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: