traningslagret

Trångt i brallan

Kategori: Allmänt

Lite typiskt mig, det är inte första gången det händer mig.
Men det blir lätt så när man ska få till det snabbt och har bråttom
Brått lönar sig inte.
 
Så när jag skulle hoppa i träningsshortsen direkt efter jobb för att cykla till gymmet så insåg jag att jag hade fått med mig min femtonåriga äldsta sons shorts, Rockgrabbens gympashorts... Han är nååågot lite smalare än mig.
Så det blev lite trångt, men det gick.
 
Uttöjda efter passet?
 
 
 
Dessutom skulle jag köra bland annat ben idag, så det är lite skönt när det sitter åt, lite som när man springer i löpartights.
 
Det har hänt någon gång tidigare, en av gångerna så hade jag yngsta sonens gympashorts, han var inte ens tonåring då... Samt att jag var inte fullt lika pinnig som jag är nu.
 
 

Ben, vader, mage

 

Uppvärmning: skidmaskin 60 % 7-10min

                                                                

Ben:              Knäböj           3x5, 3x3, 5/3/1, 3x5

                     Raka ben marklyft sumo    3x15

                     Benspark                         3x15
                     Bencurl         3x15

                     Utfall            3x15

   

Vader:           Stående 3x10

                      Sittande 3x20

 

 Mage:            glid/rulle 3x15

                     Omvända armhävningar 3x15

                    Trädfällning 3x15
                    /hantelböjning sida 3x15

                    Pull down/ benlyft  3x15

 

 

"Success... it's what you do with what you've got." -Leroy Van Dyke

 

Imorgon blir det eventuellt lite kutande, annars är målet att tapetsera om i sovrummet.
Återkommer med mer detaljer senare.

 

Ha en skön fredagskväll!

 

 

 

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: