traningslagret

Vem f*n är på...

Kategori: Allmänt

Vem F*N är på IKEA på en lördagkväll?
 
Jag och Underbara Frugan var två där.
 
 
Dagen började bra. 
Vi hade redan innan bestämt att det skulle bli en del shopping idag lördag.
 
Coola tyger
 
 
Att vi skulle se till att komma längre i sovrummet, att vi kunde få det närmast klart.
 
 
 
 
 
Så vi börja förmiddagen med att sticka till Välaköpcentrum, mindre folk på förmiddagen...(?) 
Sen försätta in på Ikea för att luncha, det hade jag bestämt.
 
 
Det var lögn i helvete att komma fram till ett bord vid lunchtid på stället. Så tokmycket folk, Farfar var där med Faster Tosing i veckan, han berättade om alla människor där. Jag trodde inte riktigt på honom. 
Men nu gör jag!
 
 
 
 
Så jag och Undebara Frugan fcik traska tillbaka till Väla köpcentrum och vi hamnade på hennes första val:
Subway.
 
Sen in i på Ikea för att slåss med pöblen.
Vi kollade soffor återigen...
Men mest var det mattor till sovrummet för att det blev ingen heltäcningsmatta för Underbara Frugan, för hon har en allergisk make...
 
 
 
 
Med lite nya prylar och saker så drog vi färden vidare till Härliga Hem. Där vi hittade mattor och lite annat kul.
 
 
 
 
Sen hem och röja, börja skruva och pulla i sovrummet.
När vi plötsligt kom på hur vi skulle slutföra allt, då var kl 18.
Ikea stänger kl 20. In i bilen och ringde Moster Tosing för hon hade en schaslong som vi skulle få om vi hämta den.
Så möbelvaruhuset först och sedan henne.
 
 
 
 
Men hoppsan vi hamnade på Hemmakväll och vi köpte typ alldelse för mycket lösgodis. Till mig, Underbara Frugan och Handbollskillen.
 
 
 
 
Sen hem och äta middag och sen på brännet igen.
 
Så nu är sovrummet nästan färdigt, den lilla detaljen sänggavel är kvar. Bilder kommer i morgon.
 
 
 
"Somliga säger att jag måste vara en horribel person, men det är inte sant. Jag har en ung pojkes hjärta - i en burk på mitt skrivbord." -Stephen King
 
Ingen träning idag inte, har lagt all min tid och energi på hemmet....
Imorgon ska jag ut och springa.
 
 
Ha en skön natt!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: