traningslagret

Dagen efter

Kategori: Allmänt

Egentligt är det inte helt sant att det är dagen efter kvällen före, det var en dag igår med.
Men det är idag jag känner mig mest seg. 
 
Igår var vi som sagt runt och kollade olika soffor och möbler. Det är lätt att hitta snygga möbler. Men det är svårare att ekonomiskt ro i hamn möbler som kostar mer än en bättre begagnad bil eller saker som är vansinnigt svårmöblerade i ett vanligt radhus eller i en lägenhet.
 
Ett handtag är alltid bra att ha
 

Dessa händerna hittade jag på Svenssons I Lammhults affär i Malmö. De är tokläckra.
 
Kom
 
De fick hänga kvar, vi har tokiga saker som inte har kommit upp.
 
Lägg din framtid i min hand
 
Samt att det är vårt sovrum som står på agendan när vi kommer till inomhusprojekt.
 
Handjobb?
 
 
 
Idag blev det gymmet och styrketräning, jag måste backa när det gäller vikter i 5,3,1 Wendels system. Jag har nåt toppen för denna gången, man ska inte Fula upp marklyften... TEKNIK farmför vikt!
Dessutom så gav jag upp 15repsen, det blev för jobbigt med löpningen, de hamnar på samma nivå; löpning och styrketräning. Bara en massa uthållighetsträning, risk för överträning.
Så det blir tillbaka till åttor, sen kanske ner till femmor och sexor.
 
 
"Were it not for my little jokes, I could not bear the burdens of this office." Sa Abraham Lincoln, undrar hur Obama hanterar sin tid som en av världens mäktigaste män?
 
Har städat nedanvåningen, man kan se det som yogamässig träning eller Mindfulness, sakta och tänkande städande. Gör inte städning under stress, gör det till egen kvalitetstid.
 
 
Ha en skön dag, imorgon blir det vila och trädgårdarbete.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: