traningslagret

Inget luktar så gott som..

Kategori: Allmänt

Det finns inget som luktar så gott som nyklippt gräs. Tyvärr borde jag ha jag ha klippt gräset för länge sedan. Det liknade mer en äng än en gräsmatta...
Men gott luktar det och jag blev lagom uppvärmd till mitt löp-pass, det sista tuffa, nu ska jag bara hålla igång benen tills på lördag.
 
Men jag berättade för Handbollskillen att jag hade jagat främmande kvinnor; när jag skulle ta sista intervallen dök det upp en kvinna som också var ute och sprang, hon höll ett ganska högt tempo och var en bit framför mig så jag tänkte: "Jag ska F*N hinna ifatt henne!" Men det gjorde jag inte, jag var rätt långt bakom henne och min tid tog slut på intervallen. Kanske tur det, annars kanske hon hade trott att jag var Rumpnissen från Pålsjöskogsslingan som förirrat sig. 
 
Herr Grön
 
Idag blev det 2x1,6km, imorgon blir det vila, inget gym, kanske kan jag roa mig med lite hemma yoga och spikmatta.
 
Torsdag blir det knappt 5 km och sedan korta intervaller.
Fredag femton minuter lugnt, bara för att få genomströmning.
 
På lördag är det Resturang Vespa i Malmö, softa lite och sen går starten vid tio på kvällen.
 
Sen vilar jag till måndag.
 
 
 
5:2 dieten är verkligen en följetong, sent ska syndarna vakna, Må Bra har skaffa sig en web-tjänst till 5:2 dieten, de är sent på tåget(?). Kanske var de inte så sugna på det eller så var de inte så trendkänsliga..
 
 
 
"När djävulen blir gammal blir han en eremit." Sa Ariosto på mitten av 1400-talet idag skulle han sagt att han blev eremit och ätit 5:2 dieten.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: