traningslagret

Skaffa dig klimatinsikt

Kategori: Allmänt

Skaffa dig en insikt om klimatet, skaffa dig koll på vädret. NJUT av förändringarna och hur allting är.
Skaffa dig en cykel som du kan utnyttja istället för att ta bilen i tid och otid. Känn hur det går från sommar till höst.
Klart man blir blöt och svettig ibland, men vad f*n gör det? Det finns dusch, man byter kläder och man känner sig som en ny person. Cyklar är underskattade och bilar överskattade.
 
 
Min sportcykel
 
Jag tycker att det är skönt att cykla till jobb, man vaknar till och jag har dessutom inte speciellt långt. 
Cyklar till gymmet och ser det som uppvärmning dit och nedvarvning hem.
 
En cykel som jag roade mig med en sommar
 
 
 
Det gäller bara att komma över första spärren, tanken att cykla och då helst ofta.
 
 
 
Så gör slag i saken, skaffa dig en cykel, en som du använder, du kommer att njuta av den och det kommer att göra dig till en gemytligare människa, se på vårt grannfolk, Roliganerna Danskarna, de cyklar mycket.
 
 
 
Idag blev det vila och vässa spelistan, man behöver lite nya låtar och omväxling förnöjer!
 
 
"Talang är ingenting annat än utdragen otålighet."  enligt François René de Chateaubriand
 
 
Ha en sköööön kväll!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: