traningslagret

Soligt & svalt

Kategori: Allmänt

Inte mycket under solen idag.
Det är höst, vackert, svalt och krispigt i luften. Solen skiner och gör en glad.
Bara att insupa det sköna vädret.
 
Planen är att rensa trädgården inför vintern i helgen.
 
Ska man läsa instruktionerna när man ska måla naglarna?
 
 
Handbollskillen och jag var hos allergidoktorn idag, båda killarna har liten släng av allergier som drabbar lindrigt luftvägarna. 
Inget nytt där, bara att köra vidare med näs- och ögondroppar samt piller när det är säsong.
 
 
Svart asfalt och en ren fd ordförande
 
 
Vi hade tänkt att dra igång projektet med att fixa till sovrummet lite mysigare till helgen, men det kändes inte riktigt som läge när Handbollskillen plötsligt hade två bortamatcher i helgen. Där någon (Underbara Frugan) eventuellt kanske möjligen åkte på att köra.
Dessutom är jag i det fallet en väldigt dålig pappa, jag ser bara hemmamatcher, än så länge.
Med Underbara Frugans goda minne och tillåtelse.
 
 
Fusksträck i krita och riktiga i färg
 
 
Var borta hos Farfar och hälsade på, vi har snackat om att han ska visa mig lite nya vägar att springa, han på cykel och jag löpande, jag har sagt till honom att han får tyvärr hålla mitt tempo.
 
 
"Kärlek övervinner allt." -Virgil
 
Man hoppas att det är så för hela mänskligheten.
 
Ha en skön dag i solen. 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: