traningslagret

Utflyttad

Kategori: Allmänt

Rockgrabben har flyttat, min syster har rest till Stockholm för att hälsa på sin dotter. Då fick han jobbet som katt- och lägenhetsvakt. Han tog med sig en av el-gitarrer, en förstärkare och en ministereo.
Jag hoppas att han inte har några bus planerade.
 
Kvällspressens schizofrena inställning till 5:2 dieten
 
 
 
Jag träffade en polare som kör just 5:2, vi diskutterade lite, han var helt inne på det. Så det lite som att vara nyfrälst. Böckerna har sålt så bra att de är slut på förlagen. Snacka om försäljningsframgång, jag undrar vad vi kommer att säga om hela boomen om ett par år? Jag definitivt inte frälst.
 
 Leyland
 
 
British Steel
 
 
 
Good Old Union Jack 
 
 
 
Mini Cooper eller Tommy Cooper
 
 
Barnvagnshjul
 
 
Bilen krympte i regnet?
 
 
 
 
Det börjar närma sig Midnattsloppet, tyvärr, (det är mitt eget fel) vägde jag in mig på drygt 93 kg, brukar tappa en del under veckan. Men ännu en gång har jag inte tappat tillräckligt. Bara att ta nya tag, göra om göra rätt.
 
 
"One must live the way one thinks or end up thinking the way one has lived."  P. Bourget
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: