traningslagret

Helt Grym!

Kategori: Allmänt

Jag är KÄRA!
Inte på samma sätt som Underbara Frugan.
Men hur kan man inte bli imponerad av en sådan superkvinna som Charlotte Kalla!
 
 
Jag och Underbara Frugan satt(?) i soffan och blev så grymt imponerad av henne insats i Längdskidåkning, stafett för damer. En superkvinna, en produkt av vilja, stentuff träning, talang och rätt kost. 
Inget snack om saken! Man får Träningsinspiration!
 
 
 
 
 
Tack! Ida Ingemarsdotter, Emma Wikén, Anna Haag och Charlotte Kalla! För att ni äntligen gav Sverige ett guld!
Och då i Längdskidåkning, stafett för damer.
 
 
 
"90% av alla ishockeyspelare är vänsterskyttar och ungefär 5% är högerskyttar!" -Christer Abrahamsson
 
 
 
Handbollskillen är fortfarande utslagen, jag tyckte att det fanns viktigare saker att göra idag än Body Balance(?)
Börjar samtidgt också känna mig skum, förkyld, lite huvudvärk och febrig.... 
Vill INTE bli sjuk! Därför blir det nog ingen träning i morgon, bestämmer mig sent på eftermiddagen.
 
 
Ha en skön kväll, mer OS och sen Mello...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Matbloggstoppen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: