traningslagret

Det gick inte så bra

Kategori: Allmänt

Idag skulle det bli en långintervall, men det var motigt idag, segt, jag var på väg att ringa Underbara Frugan så hon fick komma och hämta mig när jag var halvvägs.
Motvind, närmast storm och allergikänning gjorde det inte till en njutning idag.
Tack o lov så har man lite djävla anama eller var det att jag skulle ha tyckte det var pinsamt att ge upp..
 
 
Så jag kom i mål även denna gången. 
 
 
 
Vi har diskuterar vad vi ska ha för något gott till dessert i morgon, jag tror att jag vann med Chokladkoppar, det är en nyttig(?) dessert för er som jag tror på GI
 
Imorgon är det äntligen fredag med fredagmys, men första ska jag styrketräna efter jobb och hämta cykeln som är färdig servad
 
 
 
 
 
"När jag var pojke fick jag lära mig att vem som helst kunde bli president. Nu börjar jag tro det." -Clarence Darrow
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: